דר’ ויקטור פלדמן

מומחה בכירורגיה אורתופדית ומתמחה בכירוגיית כף יד בבית החולים מאיר, בכפר סבא. מרצה באוניברסיטת אריאל, ובבית הספר לסיעוד בבית החולים מאיר. משתתף, באופן תדיר בהשתלמויות וקורסים בתחומי האורתופדיה ומרצה בכנסים בארץ ובעולם. מפרסם , באופן תדיר, בעיתונות מקצועית.

אודות

דר' ויקטור פלדמן

• מתמחה בכירורגיית כף יד, בבית החולים מאיר , כפר סבא.
  • התמחה בכירורגיה אורתופדית במרכז הרפואי "מאיר", כפר סבא.
  • בוגר סטאז' במרכז הרפואי מאיר, כפר סבא.
  • סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות יתרה.
  • מפרסם, באופן תדיר בעיתונות המקצועית בתחום האורתופדיה ומרצה בכנסים בארץ ובעולם ( לפרסומים של דר' ויקטור פלדמן, לחץ כאן).
  • משתתף, באופן תדיר, בהשתלמויות בתחומי האורתופדיה ובתחומי הטיפול בכאב ממקור שריר שלד (רפואה מוסקולוסקלטלית) בארץ ובעולם.

תחומי עניין

במרפאה ניתן שירות ומענה בתחומים רבים, ביניהם: כירורגיית כף יד, הערכה וטיפול בכאבי שרירים, ייעוץ וחוות דעת אורתופדית, שברים וטראומה, חוות דעת משפטית לצרכי ביטוח, התאמת אביזרים ועוד.

תחומי עניין

כירורגיית כף יד, אורתופדיה כללית, כף רגל סכרתית ועוד..

• כירורגיית כף יד
  • הערכה וטיפול בכאבי שרירים
  • ייעוץ וחוות דעת אורתופדית
  • שברים וטראומה
  • חוות דעת רפואית משפטית, לצרכי ביטוח
  • דיקור יבש (dry needling)
  • טיפול בפצעים כרוניים, דלקתיים וקשיי ריפוי באמצעות אוזון
  • התאמת אביזרים אורתופדיים מותאמים אישית כגון גבסים קלים, קיבועים תרמו-פלסטיים, סדי צירים וכדומה.
  • טיפול בPRP- בפציעות ודלקות של גידים ורצועות

קורסים והשתלמויות אחרונים

בעולמנו, כמות המידע והחידושים הרפואיים היא עצומה ועל כן, כמי שרוצה להישאר מעודכן אני עוסק במחקר רפואי,מקפיד על התעדכנות מתמדת בספרות מקצועית, השתתפות בקורסים, השתלמויות וכנסים מקצועיים.

קורסים והשתלמויות אחרונים

התעדכנות מתמדת בספרות המקצועית ובחידושים בתחום.

• טיפול בכאב עצבי על ידי הזרקה מונחית
    אולטרסאונד לעצבים פריפריים
  • דיקור יבש לבעיות שרירים
  • קורס טראומה בסיסי ומתקדם מטעם ארגון AO
  • דימות ו- MRI מוסקולוסקלטי אורתופדי
  • ניתוחים זעיר פולשניים של הגפה העליונה

אני מאמין

דוגל בגישת ה- One Stop Clinic, שילוב של דיסציפלינות שונות ללא טרטור המטופל בין רופאים וטיפולים שונים, בשילוב בניית תוכנית טיפול המותאמת אישית לצרכי המטופל הספציפי.

One Stop Clinic

תוכנית טיפול המותאמת אישית לצרכי המטופל

דוגל בשיטה האוטונומית, על פיה המטופל נמצא במרכז קבלת ההחלטות, תוך כיבוד החופש שלו להחליט לגבי הטיפול שמתאים לו ביותר.

הרופא אינו מקבל את ההחלטות אלא מנגיש את הידע על סוגי הטיפולים השונים לרבות סיכויי ההצלחה והסיכונים של כל אחד מהם והמטופל הוא שבוחר אילו טיפולים או בדיקות הוא יעבור, מתי והיכן.

טיפול יעיל ונכון, מתחיל בדו שיח גלוי והוגן בין הרופא למטופל. הרופא מביא את הידע והניסיון שלו והמטופל מספר על רצונותיו ומביא את מערכת הערכים שלו. זהו הבסיס ליצירת תוכנית טיפולית נכונה.

איכות מערכת היחסים עם הרופא, חשובה לתהליך ההחלמה לא פחות מאשר איכות הטיפול הרפואי עצמו, על כן מומלץ לבחור רופא עימו מרגישים בנוח.